V oktobru se je na prošnjo Državnega programa za raka dojk DORA odzvalo podjetje za zunanje oglaševanje Europlakat d.o.o. V mesecu osveščanja o raku dojk je brezplačno zagotovilo 10 lokacij za velike plakate po Sloveniji, na katerih osveščamo o pomenu udeležbe v programu DORA. Podjetju Europlakat se zahvaljujemo v imenu Onkološkega inštituta Ljubljana in Državnega presejalnega programa za raka dojk DORA, ki ga inštitut upravlja in izvaja.
Oktobra pa smo imeli še eno dobro izkušnjo pri sodelovanju z občino Trbovlje, ki se je ob podpori lokalnih partnerjev Zdravstvenega doma Trbovlje, Radia Aktual Kum in Zavarovalnice Triglav odločila, da bo v oktobru na svojih komunikacijskih kanalih osveščala o raku dojk in programu DORA. V ta namen smo pripravili več člankov o zgodnjem odkrivanju raka dojk in programu DORA, ki so jih objavljali na svoji spletni strani, prvič pa se nam je ponudila možnost, da objavimo veliki t. i. jumbo plakat na njihovih oglasnih površinah. Odziv je bil zelo dober, saj število slikanih žensk v presejalnem centru SB Trbovlje kljub za nekatere omejujočem pogoju PCT ne pada. Tudi občini Trbovlje se iskreno zahvaljujemo za pomoč pri osveščanju žensk.