Knjiga vtisov

Domov / Knjiga vtisov

Spoštovani, v poplavi komercialnih reklam na televiziji je ena, ki zasluži veliko več kot priznanje. Odkritja, ki so spremenila tok življenja, to je vaš oglas za promocijo programa Dora! Želim vam vse dobro in veliko takih odkritij, ki spreminjajo tok našega življenja.

M. D.

Danes dopoldan sem opravila mamografijo v okviru programa DORA. Želim izreči iskreno zahvalo za izjemen odnos tehničarke pri izvedbi preiskave. Ob tako človeško toplem pozornem in hkrati pofesionalnem odnosu je lahko vsaka preiskava mnogo lažja. Hvala za to izjemnost, ki bi jo želela doživeti v zdravstvu čim večkrat.

Slavica R.

Neizmerno hvaležna, da ste me izbrali, hvaležna za ugoden izvid. Ste nekaj pozitivnega v teh kaotičnih časih, prijazna pošta pomiri srce.

Vera

Rada bi poudarila, da sem bila deležna toplega sprejema že takoj na začetku s strani dveh sester in kasneje pri slikanju s strani tehnika. Sicer sem njegovo ime že pozabila, je bil pa zelo prijazen, sam postopek je bil zelo hiter, profesionalen in neboleč. Zelo lepo se mi je vtisnil v spomin in se bom vaših vabil udeleževala tudi v prihodnje.

Nada

Program DORA je lahko vzorčni primer obravnave ljudi v zdravstvu. V ZD Celje sem bila toplo sprejeta. Z vsem spoštovanjem se zahvaljujem za strokovni pristop in toplino osebja.

Vesna

Letos sem bila zadnjič povabljena, zato bi se vam rada iskreno zahvalila za ves trud, prijaznost in potrpljenje, s katerimi ste me oz. nas pričakali v svoji mobilni enoti.

Olga Š.

Počutila sem se po dolgem času kot človek, ki mu nudijo prijetno besedo, prijaznost in vso človeško toplino in pozornost. Na takšen odnos danes težko naletiš. Hvala za lep spomin.

Duška T.

Spoštovane sodelavke v programu DORA. Najprej POHVALA za prijaznost, dobro organizacijo, tekoče delo, ljubeznive razlage, za vse tisto, kar pri večjem delu zdravstva pogrešam pa tako malo je treba za dober odnos s pacientom. Želim vam veliko uspeha in nam, ki smo se oglasile pri vas, pa čim boljše rezultate.

Bojana Ž.

Takšne prijaznosti in reda zlepa ne doživiš v zdravstvenih ustanovah. Hvala in tako naprej.

Rosvita F.

O DORI sem zvedela po televiziji. Nisem verjela! Zdaj verjamem. »LAUFA«, kot si želimo. Res hvala!

Meta

Sama stavba »onkologija« te navda s čudnim občutkom, ki ga hitro popravi lep, topel sprejem – osebje je nadvse prijazno in tako vredno vse pohvale. Le tako naprej.

Tatjana H.

Pristop je nadvse prijazen, tako da se počutiš ČLOVEK. Tako bi moralo biti povsod v zdravstvu, točnost, prijaznost! Hvala programu DORA – to smo ženske res rabile.

Kristina Kralj

Prvi vtis že dobiš ob sprejemu pošte oz. vabila. Drugi vtis, ko prideš v stavbo. Moram napisati, d sem vesela, da ste tako prijazni, natančni in je celoten utrip zelo prijeten. Želim vam veliko dobre volje in hvala.

Magda Podlogar

Hvala DORI, da je rešila ženske dolgih čakalnih dob v zdravstvenih organizacijah. S hitro obravnavo imamo večje možnosti ozdravitve. Hvala za prijaznost in hitro, točno ob določeni uri opravljeni pregled.

Hermina K.

Svojo vlogo še naprej uspešno in hvalevredno nadaljujte. Mediji vam pogosto delajo veliko krivico.

Ivanka

Hvala lepa za prijaznost in lep sprejem v vaši ustanovo. Hvala bogu, da je kdo na tem svetu, da poskrbi tudi na navadne ljudi.

Marija Pavlin

Vesela sem, da sem del programa DORA. Zahvaljujem se vam za veliko prijaznost, natančnost in ažurnost pri izvajanju projekta in osebni pristop pri delu.

Danica Markovič

Če bi vse področja zdravstva delovala kot DORA, bi bilo življenje lepše … dežela srečnejša …

A. Žlender

Brala sem mnenja žensk, ki so obiskale vaš program. Pridružujem se mnenju mojih predhodnic in ne najdem večjega superlativa. Hvala.

Hana

Zahvala za podporo vsem, ki ste sodelovali v projektu DORA, še zlasti pa osebju za prijaznost, natančnost in zavzetost pri tako odgovornem poslanstvu.

Stanislava S.

Zelo natančne napotke ste priložili vabilu, hitro sem vas našla. Zelo, zelo prijazno osebje, pa pomirjujoče tudi. Hvala osebju. Ostanite takšni.

Jera

Čestitam za to pobudo! Hvala za prijazen sprejem in visoko profesionalno obravnavo. Upam, da se bodo še drugi oddelki našega zdravstva zgledovali po vas.

Metka

Hvala za tako akcijo. Hvala za možnost, ki ste mi jo dali, da pomirjena živim življenje. Super ste.

Jelka

Zelo sem zadovoljna z vašim osebjem, ki bi bili le povsod tako prijazni in ustrežljivi.

J. Čož

PRIJAZNOST, SPOŠTLJIVOST– redni kvaliteti v medsebojnih odnosih - PA SEM JU NAŠLA pri osebju v tem programu. Hvala.

A. Bergant

Prvič sem bila zadovoljna z uslugami zdravstva. PRESENEČENJE!!!

Alenka

Zelo lepo označena pot do sprejema, ki je bil zelo prijazen. Hvala in lep pozdrav. P.S.: Čestitam, da ste mi prizanesli z izpolnjevanjem »silnih« obrazcev z vprašanji, na katere sploh ne vem odgovora bodisi, da se podatka ne spomnim, bodisi, da za njega sploh nisem vedela.

Jožica

Ponosna sem na vas. HVALA, HVALA.

Marija Mastnak

Hvala, ker ste me sprejeli v program DORA ter za prijaznost in profesionalnost.

Metka Dolinšek

Devet let hodim v Ljubljano na preglede. Nikjer ni bolj prijaznega osebje kot tukaj.

Nada Kostanjevec

Vse pohvale, označen dostop, prijazna sprejemnica, zelo spoštljivo in prijazno osebje ob pregledu, skratka – NI PRIPOMB! Čestitke za DORO in profesionalizem.

Vlasta Nusdorfer

Bila sem prvič na pregledu in sem se malce bala. Tukaj je vzgled za vso domovino in naše medsebojne odnose. Izjemno profesionalno, visoko »človeško«. Sprejmite moje čestitke z najboljšimi željami.

Jerica Merzel

Naj vas pohvale ne uspavajo.

Nada

Tako sprejeto lepo še nisem doživela in v taki lepi stavbi, ker jaz že več let hodim na pregled dojk. Hvala za vse in veliko zdravja.

Jožica

Nič čakanja, velika prijaznost, velika natančnost, krasno. To človek redko doživi! Vztrajajte z enako mero še naprej. Vsa pohvala Vam!

M. Bačič

Zelo dobro organizirano. Hvala, ker cenite naš čas in hvala za prijaznost.

M.

Vse, od sprejema, do pregleda ni bilo dobro, ampak zelo dobro. Le tako naprej, ste dober zgled in balzam za dušo.

M. B.

Vesela sem, da se del tega programa in sem končno doživela pravi pristop do pacienta; nič čakanja, dovolj časa za obravnavo.

J. Petek

Hvala za povabilo. Prijazen program in veliko profesionalnosti. Hvala DORA.

Iva

Zelo sem vesela in ponosna za tako prijaznost in natančnost pri vaših pregledih. Sem namreč tudi sama medicinska sestra in delam v UKB KC Ljubljana. Še tako naprej. HVALA!

Marjetka Martinjak

Čestitam! Navdušena sem nad izredno okusno opremljenimi prostori. Obravnava klientov je na nivoju. Lep pozdrav!

M. Mikel

Prijazno, korektno. Hvala vsem, da skrbite za naše zdravje. Želim vam veliko uspeha pri vašem zelo zahtevnem delu.

Mojca

Bilo je prijetno, prijazno in vse kar lahko lepega izliješ na papir. Ostanite prijazni, pozorni… HVALA, dobri ljudje v belem.

Darinka M.

Iskrena hvala vsem, ki sodelujejo v tem projektu. Veliko uspela še naprej. S hvaležnostjo.

Olga Breznik

Kaj takega pa še ne! Seveda v superlativih!!! Od organizacije, ideje, prijaznih čakalnicah, discipline, diskretnosti, profesionalnosti in predvsem človečnosti – HVALA. Tukaj bi se lahko učili tudi vodilni, menagerji itd.

K.

Prijetno presenečenje! Lep, prijazen sprejem in brez čakanja. Hvala in lep pozdrav.!

Vida

Zelo presenečena nad prijaznim sprejemom. Ne pokvarite se!

Anica

Danes ste mi polepšali dan. Upam, da bo tako tudi po natančnem pregledu in da bom zadovoljna z rezultati preiskave. Vse lepo vam želim.

Marija

Prijetno sem bila presenečena nad vsem. Dobro označena pot do stavbe, zelo lepo urejeno okolje, točna ura sprejema in izredno prijazno osebje. Hvala vam za vse.

Marta Oblak

Zelo sem bila zadovoljna, vabilo, označeno vse dobro, prijazen sprejem. Hvala za vse!

Irena G.

Tako prijazno elegantno in točno na minuto še nisem doživela v zdravstvu! Čestitam za projekt!

O. Stojanović

Hvala za skrb, ki nam jo namenjate. Vse dobro in prijazno vam in nam želim.

Zvezdana

Toplo in prijazno sprejeta! To smo pogrešale; le tako naprej in obilo uspeha.

Terezija Žonko

Hvala vsem in vsakemu posebej!

J. Janežič

Hvala vam ljudje v belem. Enkratni ste.

Branka

Izredno prijazen sprejem. Hvala vam.

Mihaela

Zelo lep sprejem. Hvala.

Janja Končar

Počutila sem se po dolgem času kot človek, ki mu nudijo prijetno besedo, prijaznost in vso človeško toplino in pozornost. Na takšen odnos danes težko naletiš. Hvala za lep spomin.

Duška T.

Spoštovane sodelavke v programu DORA . najprej POHVALA za prijaznost, dobro organizacijo, tekoče delo, ljubeznive razlage, za vse tisto, kar pri večjem delu zdravstva pogrešam pa tako malo je treba za dober odnos s pacientom. Želim vam veliko uspeha in nam, ki smo se oglasile pri vas, pa čim boljše rezultate.

Bojana Ž.

Takšne prijaznosti ni reda zlepa ne doživiš v zdravstvenih ustanovah. Hvala in tako naprej.

Rosvita F.

O DORI sem zvedela po televiziji. Nisem verjela! Zdaj verjamem. »LAUFA«, kot si želimo. Res hvala!

Meta

Sama stavba »onkologija« te navda s čudnim občutkom, ki ga hitro popravi lep, topel sprejem – osebje je nadvse prijazno in tako vredno vse pohvale. Le tako naprej.

Tatjana H.

Dodatne informacije

  • na tel. številki 080 27 28 (vsak delavnik med 9. in 12. uro)
  • dora@onko-i.si
  • vprašajte svojega zdravnika

Onkološki inštitut Ljubljana

Državni presejalni program za raka dojk

Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana

Vodja programa: Barbara Mihevc Ponikvar, dr. med., specialistka javnega zdravja

Kontakt

080 27 28 (vsak delavnik med 9. in 12. uro)

dora@onko-i.si

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava